Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.
In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.
U kunt reserveren zonder creditcard.
Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.
Nadat je een boeking hebt geplaatst ontvangen zowel jij als de verhuurder van de accommodatie een bevestigingsmail. De verhuurder neemt vervolgens contact met jou op om de boeking af te ronden.
Ook zal de verhuurder zijn verhuurdersvoorwaarden met jou delen. De voorwaarden wat betreft de (aan)betalingen verschilt dus per accommodatie.
Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.
Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw factuur.
Tijdens het maken van de boeking ziet u hoeveel toeristenbelasting u moet betalen.
Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval dat wordt dit vermeld bij bijkomende kosten.
Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accomodaties.
U kunt selecteren op bestemming, plaats, verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.
Een andere mogelijkheid is het intypen van een accomodatienaam in het testvak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.
Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accomodatie vinden, mail dan info@flean.com Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf.
Als u via de website een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.
Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. Vaak staat er bij de 'bijzonderheden' of bijkomende kosten of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.
Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen, tenzij dit uitdrukkelijk is aangegeven (in de tekst, bij de bijzonderheden of bij de bijkomende kosten).
Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.
De huurvoorwaarden worden via een link meegezonden met de reserveringsbevestiging en u kunt ze vinden onderaan de wesbite.
Heb je een mooie accommodatie gevonden en wil je deze boeken? Kies de gewenste periode en klik vervolgens op de knop "Boek", behorende bij jouw gewenste periode.
Je komt nu op de boekingspagina. Vul hier achtereenvolgens de volgende gegevens in om vervolgens de boeking te bevestigen:
Je ontvangt vervolgens een bevestigingsmail van de boeking. Ook de verhuurder ontvangt een bevestiging van de boeking. De verhuurder neemt vervolgens contact met jou op om e.e.a. af te stemmen en af te ronden.
U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.
Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet.
De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en onderaan op uw reserveringsbevestiging.
U kunt hierover contact opnemen met de sleutelhouders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.
Heb je een klacht heeft over onze dienstverlening, dan kan je contact met ons opnemen via het telefoonnummer 085 - 13 00 624 of stuur een e-mail naar info@toscanetips.nl. Je krijgt van ons binnen 10 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Op het moment dat je een accommodatie boekt, ontvangen zowel jij als de verhuurder van deze accommodatie hiervan een bevestiging per e-mail. De verhuurder neemt vervolgens contact met jou op om de boeking af te ronden. Ook deelt de verhuurder de huurvoorwaarden met jou.
Je kan de boeking binnen 24 uur kosteloos annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar info@toscanetips.nl.
Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar of telefonisch. Zie de contact pagina.
Diensten betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding, te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode, zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit betekent dat je na een boeking via ToscaneTips.nl geen gebruik kunt maken van het wettelijk herroepingsrecht.